Tarvitsetko apua? Soita: 010 281 2181

Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot (.pdf).

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
- Pivon käyttöehdot
- MobilePayn maksuehdot
- Masterpassin maksuehdot (.pdf)
- Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: OP:n yleiset euromaksuehdot ja Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector
- Collectorin yrityslaskun ehdot (.pdf)
- Collector-tuoteseloste (.pdf)
- Lue lisää: Collector.fi

Jousto
- Jousto-tuoteseloste (.pdf)
- Lue lisää: Jousto.com

OP Osta laskulla
- OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot (.pdf)
- OP Osta laskulla -tuoteseloste

AfterPay
- Lue lisää: AfterPay.fi

Mash
- Lue lisää: Mash.com

Tilaus- ja toimitusehdot

Suomen Autopalvelu Yhtiöt Oy
Työpajatie 21
06150 Porvoo

Y-tunnus. 2112141-8
puh. +358 10 281 2181
email. asiakaspalvelu@ajoasu.fi

1. Tilaus

1.1 Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä Ajoasu.fi kauppaan.

1.2 Kaikki asiakastilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.

1.3 Mikäli tilaamasi tuote on loppunut, otamme yhteyttä sinuun ensitilassa.

2. Toimitus

2.1 Toimitamme tilaukset mahdollisiman pian eli 2-5 työpäivän sisällä postitse tai matkahuollon välityksellä valitsemaasi toimipisteeseen.

2.2 Toimituksiin lisätään posti- ja pakkauskulut mikäli et hae tuotteita Porvoon toimipisteestämme.

3. Maksutapa

3.1 Tilaus toimitetaan kun se on maksettu verkkokaupassamme.

3.2 Tilaus voidaan noutaa myös Porvoon toimipisteestämme, jolloin toimituskuluja ei peritä. Nouto-toimitustavassa pitää kuitenkin sopia noutoaika. Noudossa voit maksaa käteisellä.

4. Hinnat

Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

5. Palautukset

Mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseen,voit palauttaa sen postin kautta maksutta. Palautusoikeus on voimassa 14 päivää ja tuotteen tulee olla ehjässä pakkauksessaan. Mukaan tulee liittää tilinumero, mihin kauppasumma voidaan palauttaa.

6. Kuljetusvahingot

Jos lähetyksesi on vaurioitunut kuljetuksessa, ja lähetyksen tuotteet ovat vaurioituneet, tee siitä heti vahinkoilmoitus postikonttorissa. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.